لبخند های بارونی
ارامش باران ...
حـــــ ــرف هــــای بـــــ ــارونـــ ـــی

لبخند های بارونی

       
           فرهنگ لغت مامانم :

          این آشغالا که میمالی به خودت= لوازم آرایش.

          این آشغاله که شب و روز دستته = گوشیم .

           این آشغال که همش سرت توشه = لب تاپ.

          این آشغالا که میخوری = قره قروت و لواشک و پاستیل

          این آشغال دونی = اتاقم.

          آشغال = خودم

          اون آشغالی که دلت پیشش گیره :l = ..........



نظرات شما عزیزان:

آرمین
ساعت19:45---13 مرداد 1394
نه من این رو قبول ندارم اگه تو بمیری من هم میمیرم و اگه من بمیرم قبل از مردن آرزو می کنم به تو برسم

reza
ساعت17:36---13 مرداد 1394
gorgan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:,

ساعت 13:21 توسط ✔zahra❀: